Методична скарбничка

"Літня школа"

У рамках проєкту ЦПРПП «Літня школа» педагоги нашого закладу прийняли участь у педагогічній майстерні консультантки ЦПРПП А. Кравчук «Використання інноваційних технологій в ЗДО. Сучасні підходи до організації освітнього процесу», яка відбулася 14-17 червня 2022 року. У процесі роботи над 2 теоретичними модулями поглибили та розширили знання щодо вибору та впровадження елементів інновацій у освітньо-виховний процес. Під час практичного модуля поділилися з педагогами міста, присутніми на заході, власним досвідом роботи: Н. Угорська – «Використання елементів ТРВЗ для розвитку мовлення дошкільнят», Г. Яцушкевич – «Розвиток творчих здібностей в образотворчій діяльності (Л. Шульга)», А. Бушуляк –  «Sandplay – мультифункціональний метод роботи з дітьми», Т. Шородок – «Кільця Луллія – ефективний метод розвитку мовлення дошкільників», Л. Яшан – «Використання елементів мнемотехніки для розвитку пам’яті та образного мислення дітей», І. Саїн – «Використання елементів педагогіки М. Монтессорі у вихованні дітей раннього віку». Свої доповіді педагоги супроводжували презентаціями, цікавими світлинами та відеоматеріалами процесу роботи над обраними темами.

20-21 червня 2022 року відбувся педагогічний фестиваль «Дошкілля – територія креативних педагогів», організатором якого була консультантка ЦПРПП В. Палагнюк. У ході фестивалю педагоги Н. Угорська, Т. Шородок, І. Саїн, Н. Романюк, Г. Яцушкевич, Н. Кудла мали змогу відвідати майстерні від спеціалістів ІРЦ №4 реабілітолога І. Таран та психолога С. Проданюк на тему «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру», творчі педагогічні майстерні спікерів фестивалю, ознайомитися та перейняти досвід колег, сповнитися новими ідеями для роботи. Одним зі спікерів була А. А. Бушуляк, яка представила свою авторську творчу майстерню «Я – педагог! Робота чи покликання: запитання, роздуми, відповіді і …кольори». Метою спікера було дати змогу учасникам обмінятися мотивацією, думками, історіями про свою педагогічну діяльність для того, щоб колеги змогли налаштуватися на роботу у новому навчальному році. Також у ході майстерні було використано елементи нетрадиційного образотворення – малювання за допомогою качалки для тіста.

У роботі педагогічного фестивалю приймала участь і медична сестра нашого закладу К. Рєзник, яка опікувалася самопочуттям всіх учасників дійства.

Вчитися і ділитися досвідом завжди актуально, адже професійне зростання у педагогічній діяльності можливе тільки завдяки великому бажанню педагога до самовдосконалення та саморозвитку.

 

Задання ЗДО № 9 "Розквіт" на 2023/2024 навчальний рік

Виходячи з пріоритетних напрямків роботи, плану розвитку ЗДО № 9 “Розквіт” та аналізу за минулий навчальний рік, спрямувати роботу педагогічного колективу у 2023/2024 н.р. на реалізацію наступних  завдань:

  • забезпечення наступності у роботі  закладу дошкільної освіти та початкової школи в умовах використання основних засад концепції НУШ;
  • створення  умов для  якісного освітньо-виховного процесу та розвитку дітей з особливими освітніми потребами;
  • забезпечення системного підходу до охорони життя та збереження здоров’я дітей;
  • активізація виховної роботи через формування досвіду моральної поведінки дошкільників;
  • поглиблення знань про безпеку у соціумі: виклики сучасності та перспективи на майбутнє.