Вихователь-методист: Бушуляк Альона Анатолівна
Технологія «Sandplay»
Принцип “Терапії піском” був запропонований ще Карлом Густавом Юнгом, чудовим психотерапевтом, засновником аналітичної терапії. Пісок складається з дрібних крупинок, які тільки при з’єднанні утворюють улюблену нами пісочну масу. Педагог часто використовує цю технологію у своїй роботі, зокрема на заняттях “Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі, ліпленні, малюванні та під час ігрової діяльності. Діти залюбки виконують цікаві завдання, розвивають дрібну моторику рук та закріплюють вивчене раніше.
Вихователь: Саїн Ірина Вікторівна
Технологія: Використання педагогіки М. Монтессорі у вихованні дітей раннього віку
Виховання за системою М. Монтессорі відбувається природнім шляхом через моторну, сенсорну та інтелектуальну активізаці.
Перші положення цієї системи базувалися на спостереженнях за поведінкою дитини. М. Монтессорі підкреслювала: “Наша мета у вихованні маленької дитини-це сприяти будівництву інтелектуально, емоційно та фізично розвиненої особистості, та розкриття її внутрішнього потенціалу”.
Вихователь: Яцушкевич Галина Іванівна
Технологія: Методика розвитку творчих здібностей на заняттях з малювання
Автор – Л. Шульга
Малювання – благодатна діяльність для виховання почуттів. Головним завдання зображувальної діяльності є виховання естетичних почуттів та розвиток творчих здібностей. У своїй роботі я використовую одну умову для успіху – творчу атмосферу на занятті з малювання. Адже, тільки розкута дитина здатна глибоко відчути і передати свої почуття.
Технологія: Технологія «Чудеса на піску»
Автор – Т.М.Грабенко, Т.Д. Зінкевич-Євстигнєєва
Ігри з піском є ефективним засобом всебічного розвитку дітей у цілому і творчих здібностей зокрема, вони надають дітям змогу відчути себе впевненими і вмілими. Діти створюють щось нове, не бояться ламати старе, змінювати його. Ігри з піском позитивно впливають на емоційне благополуччя дітей.
Вихователь: Філіпенкова Віра Василівна
Технологія: Використання ейдетики для всебічного розвитку особистості
Автор – О.Пащенко
Вихователь у своїй роботі використовує методику Ейдетику ,як засіб для всебічного розвитку особистості. Ігри та вправи з ейдетики зорієнтовані на індивідуальний підхід до малюка та забезпечують реалізацію освітніх завдань відповідно до Базового компонента. Ейдетичні прийоми спрямовані на формування пізнавальної активнос.ті і розвиток інтелектуальних здібностей у дошкільнят,що пококращує результативність освітньо-виховного процесу. В своїй роботі я використовую образи та образні ситуації,які розвивають у дитини пам ять,творче мислення,уяву.
Вихователь: Шутак Ганна Миколаївна
Технологія: Логічні блоки Дьєнеша
Автор – Золтан Пал Дьєнеш
Одним із найважливіших завдань виховання маленької дитини – це розвиток його розуму, формування таких розумових умінь і навичок, які дозволять з легкістю опановувати нове. Одним із найбільш ефективних посібників для розвитку логічного мислення є логічні блоки. За допомогою логічних блоків діти ознайомлюються із кольором, формою, розміром, товщиною об’єктів. Формують елементарні математичні поняття. Розвивають уяву, фантазію, творчі здібності, здатність до моделювання та конструювання. Вчаться виділяти ознаки предмета, називати їх, пояснювати схожість та відмінність об’єктів.